Hej allihopa, som ni kanske vet så tränar jag på gym ganska mycket, jag har gymmat i nästan tre år nu och det är riktigt kul men också viktigt att hålla igång! Därför tänkte jag berätta hur jag tränar, hur ofta jag tränar och vad jag äter.

Jag tränar mellan 3-4 gånger i veckan på gym och sedan springer jag 2 gånger i veckan för att få lite kondition. Varje gympass är mellan 1-2 timmar långt och jag springer ungefär 30 minuter. Jag tränar ben och rumpa två gånger i veckan sedan tränar jag armar, mage och rygg de andra dagarna. Det viktigaste är att ha en snygg rumpa, därför tränar jag det mest. Jag tycker om att köra benböj eftersom det är ju basic när man tränar ben och det tar väldigt bra. När jag tränar rygg kör jag mest marklyft och stående rodd eftersom de tränar nästan alla rygg musklerna. När du tränar armarna är biceps curls och triceps pushdowns bra övningar för att träna biceps och triceps.

Efter varje träning tar jag proteinpulver och sedan åker jag hem och äter rejält med mat, mycket kött, fisk och pasta. Proteinpulvret jag tar heter Whey-100 och det funkar jätte bra för mig. Om inte proteinpulver är eran grej funkat banan också bra.

Det var allt för detta inlägg, hoppas detta gav er några tips om hur du ska träna. Kom ihåg att träna mycket rumpa för det är snyggt.